Jesienna edycja Warsaw Home & Contract już za nami. W dniach od 19 do 21 października 2022 roku mieliśmy możliwość przyjrzenia się kulisom branży wnętrzarskiej. Czas ten upłynął pod znakiem znakomitego designu i eksperckiej wiedzy. W gronie prestiżowych wystawców znalazł się Europell. Polska firma, która od lat zajmuje się produkcją skór najwyższej klasy, podzieliła się z uczestnikami targów szczegółami swojej działalności. Na stoisku marki usłyszeliśmy o szczegółach krojenia i szycia, czy podejściu do ekologicznych rozwiązaniach.
Ponadczasowy synonim stylu
Meble wykończone skórzanymi tapicerkami dodają każdemu wnętrzu eleganckiego oraz luksusowego charakteru. Tego typu obicia wykorzystywane są także w ekskluzywnych łodziach czy samochodach. Materiały te stanowią gwarancję wytrzymałości i komfortu użytkowania. Ich niezwykłe właściwości od lat zgłębiane są przez Europell. Marka zajmuje się dystrybucją skór do dużych europejskich fabryk. Dzięki ogromnemu doświadczeniu doskonale wie, jak powinien wyglądać cały proces przygotowania naturalnego materiału od pozyskania go ze sprawdzonego źródła po dostarczenie gotowego produktu do klienta.
Święto polskiego wnętrzarstwa
Warsaw Home & Contract należy do najważniejszych wydarzeń w świecie architektury i designu. Cztery dni targów to niezwykła gratka dla wielbicieli dobrego stylu i osób związanych z branżą. Po raz 6. event był przestrzenią do dzielenia się swoją wiedzą oraz zacieśniania kontaktów biznesowych. Wśród znanych marek nie mogło zabraknąć firmy Europell. Jej stoisko znalazło się wśród wystawców w hali C1 w Warsaw Ptak Expo. – Po targach spodziewaliśmy się tylko i wyłącznie pozytywnych efektów, bo takie było nasze założenie i nastawienie do tego wydarzenia. I jesteśmy bardzo zadowoleni. Frekwencja na naszym stoisku zaskoczyła nas bardzo pozytywnie, nadspodziewanie dobrze. Choć to był nasz debiut po tej stronie barykady, wiem od odwiedzających, że bardzo udany – komentuje Daniel Dardziński z firmy Europell.
Specjaliści od rzemieślniczej obróbki skór galanteryjnych i tapicerskich podczas targów opowiedzieli o charakterystyce swojej pracy. Odwiedzający stoisko dystrybutora usłyszeli o całym przygotowywaniu materiałów, które dostarczane są od najlepszych dostawców z Azji, Ameryki Południowej, Europy i Australii. Eksperci marki Europell odpowiedzieli na pytania dotyczące zrównoważonego rozwoju. Ograniczanie wpływu na środowisko naturalne jest bowiem kluczowym elementem działalności firmy. Jedną z żywo poruszanych kwestii były kolorystyczne trendy skór na nadchodzący sezon. Europell zaprezentował na targach swoje propozycje z kolekcji jesień/zima 2022.
Inspirujące rozmowy toczyły się przy stoisku producenta. To właśnie tam wszyscy zainteresowani mogli zobaczyć skórzane materiały oraz gotowe produkty z ich wykorzystaniem. O estetyczne doznania uczestników w tej przestrzeni zadbała stylistka Anna Salak - Poznanie potrzeb klienta, zrozumienie filozofii działalności firmy, dobra znajomość asortymentu produktów i kompleksowa pomoc w zakresie identyfikacji estetycznej, są moim priorytetem we współpracy z markami z branży wnętrz. Dlatego też pracę przy projekcie standu na Warsaw Home z marką Europell rozpoczęliśmy w lipcu, zupełnie przewrotnie od wyboru kolekcji skór, którą zaprezentujemy na targach. Zależało mi na pokazaniu skór, które mogą być użyte w różnych elementach wnętrza od mebli tapicerowanych, przez stolarkę, zabudowy czy okładziny. Całość skomponowana została w palecie barw natury, korespondującej z jesienią czyli czasem targów, przedstawiona w organicznych formach i uzupełniona przerysowaną, nieoczywistą roślinnością. Największą wartością firmy Europell, są natomiast ludzie z olbrzymią wiedzą i doświadczeniem, dzięki którym ta przestrzeń wypełniła się spotkaniami z różnymi ekspertami z branży wnętrz – komentuje stylistka Anna Salak.
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie: www.europell.pl
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/europell-zdradzil-tajniki-skorzanego-przemyslu-na-targach-warsaw-home-contract